Kup teraz zapłać do 30 dni później z PayPo!

Polityka zwrotów

 
  • Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest dołączenie do paczki zwrotnej poprawnie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy [pobierz].
  • Na dokonanie zwrotu masz 14 dni, licząc od daty otrzymania zamówienia.
  • Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest odesłanie nieużywanej i niepranej odzieży, która posiada wszystkie metki w nienaruszone stanie. Zwrot zamówienia przesiąkniętego intensywnym zapachem (na przykład dymu papierosowego) może zostać odrzucony.
  • Paczkę należy odesłać na adres sprzedawcy: (zmiana na czas od 01/12 do 22/12) PACZKOMAT SWI01HO, 58 – 100 Świdnica, zwroty@beranistore.pl. +48 531 578 864
  • Z odzieżą należy postępować tak, jak zrobiłoby się to w przypadku przymierzenia odzieży w sklepie stacjonarnym.
  • Klient pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku zwrotu zamówienia- odsyłam pełną kwotę zapłaconą przez klienta (cena produktu + koszt dostawy zamówienia). Zgodnie z art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta.
  • Wymiany można dokonać poprzez wykonanie zwrotu towaru i powtórne złożenie zamówienia albo zaznaczając w formularzu odstąpienia od umowy „wymiana” i podając rozmiar, na który chce się dokonać wymiary rozmiaru. Wymiany można dokonać jedynie w przypadku produktu o tej samej cenie. (Możesz wymienić jeansy Navy Blue w rozmiarze M na jeansy Light Blue w rozmiarze L – o ile produkt jest dostępny).
  • W przypadku wymiany produktu koszt przesyłki jest po mojej stronie tylko jeżeli dostawa jest możliwa na terenie Polski najtańszym możliwym sposobem dostarczenia paczki. W innym wypadku należy dokonać zwrotu towaru i zamówić następny produkt.
  • W razie niejasności zapraszam do kontaktu: zwroty@beranistore.pl (jeżeli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi- napisz do mnie na IG: beranistore.pl)

§6[PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY] 

1. Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie stanowią uprawnienia przyznane wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.

2. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. 

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć za pomocą formularza odstąpienia od umowy znajdującego się:

Na końcu regulaminu w wersji elektronicznej, dołączając wydrukowany i poprawnie wypełniony formularz do paczki zwrotnej (jeżeli nie ma możliwości wydrukowania formularza, proszę dołączyć formularz napisy odręcznie)

4. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez skorzystania z formularza nie ma wpływu na skuteczność odstąpienia. Dla skuteczności oświadczenia o odstąpieniu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu

a) na adres mailowy sprzedawcy: zwroty@beranistore.pl

b) dołączenie wypełnionego formularza do przesyłki zwrotnej

5. Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy potwierdza drogą mailową (na adres podany przy składaniu zamówienia) przyjęcie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

6. Konsument ma prawo zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia

na adres Sprzedawcy:

SWI01HO

zwroty@beranistore.pl

+48 531 578 864

7. W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, umowę uważa się za niezawartą.

8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych produktów. 

9. Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, jak na przykład koszty czyszczenia, naprawy części, zerwania metek. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. 

10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy udostępniany przez Sklep). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument.

11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy [pobierz]

§7[REKLAMACJA PRODUKTU (RĘKOJMIA ZA WADY)] 

1. Sprzedawca obowiązany jest do dostarczania produktów wolnych od wad fizycznych (z wyłączeniem produktów „outlet”) i prawnych.

2. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po upływie dwóch lat od dnia wydania produktu. Przed upływem powyższego terminu konsument może powiadomić Sprzedawcę o stwierdzeniu wady wysyłając formularz reklamacyjny [pobierz] na adres: reklamacje@beranistore.pl 

3. Konsument powinien zgłosić reklamację poprzez odesłanie wydrukowanego i poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego zawierającego dokładny opis wady wraz z reklamowanym produktem. Produkt wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać:

a. Na adres sprzedawcy:

SWI01HO

reklamacje@beranistore.pl

+48 531 578 864

4. Sprzedawca zobowiązany jest do ustosunkowania się do reklamacji konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania reklamowanego produktu wraz z wypełnionym formularzem.

5. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

6. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację konsumenta i jego żądanie. 

Wniosek reklamacyjny [pobierz]

Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.




Niezależnie zweryfikowany
139 opinii